lördag/söndag

i helgen har jag haft besök signe kom med tåget i fredags kväll.

igår så steg vi upp kring 9, sminkade oss lite onödigt sakta, fick slänga i oss frukosten och sedan verkligen springa till bussen, busschaffören sa att vi hade tur som hann ;d vi gick på stan ett tag innan vi blev hungriga och gick till subway där vi köpte lunch, hade aldrig ätit där förut, men det var helt okej :)

sen fortsatte vi gå igenom affär efter affär. signe hittade allt från skor till lakan. jag hittade som vanligt ett linne ;d sen blev det strumpbyxor och en slags tjocktröja. och så la jag ut 200 spänn på medicin på apoteket, att det är så dyrt med sånt :o nu ska jag iaf äta halstabletter ;D

vi tog bussen hem till skolan och satt där ett tag innan vi rörde oss till la gondola. där vi köpte varsin Conny, i sunderbyn så kallas den prinsessa, det stämmer mer in på mig :D när vi kom dit var det mest folk som bara kom och hämtade sina bestälningar, men sen när vi hade ätit upp kom det ett helt hockeylag med killar, så jag hade lite ögongodis att titta på :)

 vi gick sedan därifrån till skolan. vi satt i köket ett tag med malin och jens. fixade efterrätt och såg sedan "blair witch project" som jag själv tycker är en dålig film. vi satt där ett tag och babblade om allt mellan himmel och jord. vi bestämde att vi skulle äta middag på frasses, min idé ;)

vi gick och la oss och sov, jag vaknade dock halv 9 av att det sprängde i örat, så som det hade gjort när jag blev sjuk förra gången. så det var bara att kravla sig upp och ta en pronaxen och somna om. det hjälpte faktiskt och nu får jag bara hoppas att det inte blir så mycket värre.

köpte toning igår också, för att min förra toning var ju visst inte så lyckat, det här blev ett bättre resultat så nu är jag nöjd :) på tisdag är det ju skolfoto så nu ska jag försöka bli bra på korten för en gångs skull, önska mig lycka till :)

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är för ful för att vara prinsessa.

2008-09-14 @ 15:28:00
Postat av: Nick Fury :]

Lycka till med skolkorten :]



Och lyssna inte på idioten ovanför, prinsessor har ingenting emot dig!

2008-09-14 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0