lördag

det känns som att det är söndag och att jag ska åka tillbaka till vännäs, men jag har hela två dagar kvar. var på stan igår och idag, men hittade inget någon av dagarna, elr ja, kanske ett par skor men får se hur jag gör med den saken. la undan dem så har ju till på måndag och bestämma mig.

luleå är inte mitt hem, det är inte det. vännäs är inte heller mitt hem. jag hör inte hemma någonstans. jag ska hitta en stad/plats där jag känner mig så säker och bekväm. där jag kan börja om, verkligen börja om.  jag skulle vilja åka långt bort kanske till sthlm och bara koppla av och slippa tänka på allt. nya tag och allt sånt. efter vännäs ska jag så fort jag kan skaffa en liten lägenhet och göra det till mitt hem, vart den lägenheten ska ligga får jag ta reda på sen.

tänk att kunna säga : allt det här är mitt och det är så här jag vill ha det. just nu känns allt bara så halvt, mitt rum här "hemma" ser ut som insidan av en apelsin med ihopkok av olika konstiga möbler och krimskrams. och rummet i vännäs är ju ändå mer mitt, men jag kan inte byta ut allt, så jag får nöja mig med det jag har just nu ändå. är ju inte så länge kvar ändå, får ju se det från den ljusa sidan, vilken det nu är.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Nick Fury :]

Ska vi rymma tillsammans?

2008-09-20 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0