lördag

drömde en sådan konstig dröm imorse det var sån konstig blandning av personer bland annat signe, min granne och mitt ex och drömmen hängde inte ihop  heller. jag fick dock inte veta hur den slutade för amanda knackade på min dörr och jag vaknade med ett ryck

vi åt frukost och sen gick jag för att fixa till mig, duscha håret och sminka mig. sen drog vi till ishockeyhallen där vi skulle se på hockey ;p amanda hade av någon konstig anledning trott att det började 12, så vi satt och frös som as. så kom det en buss full med hockey killar och vi tänkte "ja nu jälvar händer det saker" men så fel vi hade, matchen började 2 och vi såg inga hockeykillar förrän halv 2. när första perioden var över stod det 2-1 till borta laget och jag och amanda höll på att frysa ihjäl så vi gav upp, hade jag faktiskt suttit där i 2 och en halv timme.

jag har varit med amanda hela dagen, min lilla solstråle som får mig att le och må bra :p vi har gjort så mycket att jag orkar inte skriva så mycket mer ;p det har varit en väldigt slapp helg. men imorgon måste jag göra läxor, jag kanske t.o.m gör matten nu.



ha det, puss

Kommentarer
Postat av: niklas

du är jävligt snygg!

2008-09-28 @ 14:36:39
Postat av: Nick Fury :]

sötstövel :]

2008-09-28 @ 23:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0