torsdag

var på skolan idag, åkte halv två från vännäs, satt på busstationen till 14.20 då bussen till luleå gick, satte mig längst fram uppe. försökte se på "shutter" men blev lite åksjuk så blev att stänga av och stirra på vägen ist, jag lyckades nog slumra till i 5 minuter, var väldigt skönt. lyckades iaf se hela one tree hill avsnittet innan jag hann bli åksjuk igen. kom fram till luleå 18.25 där linus stod och väntade på mig, den putten rökte :O följde med honom hem och blev sedan hemskickad, men då ringde leo och jag klev av på hans busshållplats och det blev att se på film P.S I love you, en väldigt fin film. men hann inte se klart hela förrän mamma ringde och sa att hon skulle komma och hämta mig, så jag missade de sista 30 minutrarna. mamma skjutsade hem mig till assar den som är gladast över att jag är hemma, allis som klöste mig på handen som hej. tog datorn under armen, assar framför mig i trappan och allis hack i häl. assar hoppade upp i sängen, men har legat här så länge att han faktiskt har hoppat ner, men allis ligger kvar och sover sött. det borde jag också göra.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0