torsdag

hm, sovit dåligt inatt. så som alla andra nätter den här veckan, känner mig inte alls pepp på öppethus på lördag. vill bara bädda ner mig i min säng och sova. menmen, på söndag är jag då ändå ganska sugen på att åka in till umeå för att sitta på mekka och bara känna lugnet, kanske ta med en bok elr någon läxa. idag började dagen med att vi skulle ut i skogen, naturkunskap, tråkigt. hade matte i ungefär i en halvtimme innan det var lunch, palt, det var inte så gott. efter lunch gick vi till medis för att lyssna på nannymaja som skrivit boken "vem fan bryr sig?" som handlar om miljön och allt det där, vilket var ganska intressant. hade svenska när vi kom tillbaka till skolan, jag skrev ut tristan och isolde sen skrev jag om dante som jag också sedan skrev ut precis innan lektionen slutade. klockan 3 slutade vi och då blev det dags för flyttning av sängar. så nu har jag och julia järnsängar på våra rum, jag måste ge ett stort tack till julia, emelie och störst tack till malin som skadade sin tå i flytten.


jag tyckte iaf att det blev mycket bättre nu än med min träsäng. nu ska jag bara packa ner grejer som mamsen och papsen ska ta med hem på lördag, bädda sängen, dammsuga golvet och städa lite allmänt runt i rummet. skriver sen om jag överlever ;p

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0