tisdag

men gud vilken dag det har varit idag, vaknade och bara kände att jag ville somna om, men jag låg i sängen och drog mig, ringde linus och babblade med honom lite, var så glad över att vi hade klarat en hel dag utan att vi bråkade igår, för jag blir så sur på honom hela tiden;d men iaf. jag steg sedan upp för att ha floristik, vilket jag inte alls var pepp på idag. vi skulle snitta/släng/ställa ut allt från öppethus. var ett rent helvete. menmen, vi fick sluta tidigare för att vi varit så duktiga på öppethus och för att vi gnällde över att vi var trötta.

Jag, Camilla, Julia och Marre for in till stan för att vi var så sugna på att fika (en dyr fika) men vi gick på stan ett tag först medan Camilla skulle klippa sig, och det blev faktiskt jättebra, vad hon än har att säga om saken :) jag har alltid varit lite avundsjuk på hennes fina hår :)

vi gick till Waynes där Julia köpte sin goa chai latte medan jag och Camilla köpte varsin smaksatt latte. mmmums. vi gick på stan ett tag till tills vi sedan gick till great eastern där vi alla tre beställde friterad kycklLing och vatten ;d vi satt där och skrattade som tok och när vi skulle gå så blev det ju inte bättre att hon i kassan inte kunde säga 103 utan sa hundla tle. så när vi gick ut därifrån bröt vi alla ihop av skratt ;d

vi åkte hem och nu har jag duschat och ska snart slita ner latin pappret från min garderob och plugga lite innan jag somnar.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0