tisdag

nu ligger jag här i sängen, fortfarande. har bara ställt mig upp härifrån för toapaus. jag hade ju stängt av datorn, vad gör jag här :O jag ska ju upp tidigt imorgon och stå där och le mot alla trevliga människor, yey. praktik hela veckan nu sen så ska helgen bli lugn och kanske tar ledigt måndag också. elr kanske ta ledigt, tisdag onsdag. hm jag ska fundera :d jag är inte ett dugg trött, har legat här i sängen och bubblat av tårar och ilska. men nu är det bättre och jag skulle vilja bli trött nu, men icke det.

haha, jag slog på låten som känns helt perfekt för stunden nu jäklar måste jag lägga upp den, videon är bra, men fanns inte så här är bara texten.

Maria mena - Just Hold Me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0