tisdag

när jag vaknade imorse kände jag mig precis som igår jag ville verkligen inte stiga upp och jag har sovit dåligt de två senaste nätterna. så när jag till slut kom upp ur sängen och ut till köket så visade sig att jag hade kunnat sova i en halvtimme extra. jag provade att ringa linus, och han var vaken så jag bråkade lite med honom innan jag la på för att börja lektionen. det blev att snitta blommor hela dagen för att vi beställt så mycket inför öppethus.

efter skolan så lagade jag middag, vegetarisk pastasås, blev väldigt mycket vitlök menmen, bättre att äta det än inget alls. såg på tv inne hos amanda efter middagen, sen dess har jag varit inne på mitt rum, mest legat i sängen, men jag gick faktiskt ut en stund för att rensa tankarna. stjärnhimlen var så fin, kändes som att det var alldeles för många stjärnor där uppe, aldrig att jag sett så många förut. just i den stunden då jag tittade upp mot himlen kände jag mig så himla ensam. där gick jag på en grusväg, i mörket, ensam och kall. så jag vände om och gick hem, gick till köket och hämtade en skål med crunchy, sen slog jag igång ett oth avsnitt och tände ljus. nyss så fick jag värsta rycket och städade. mamma brukar säga att man sover dåligt om man har stökigt så jag tänkte att då kunde jag ju lika gärna städa så kanske det går bättre att sova, annars så blev det ju fint här inne. måste ju ändå grovstäda innan lördag, för då kommer ju mamma, och hittar hon ett dammkorn är jag körd.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Linus

du bråkar alltid på mig :P men, jag tycker om dig ändå ;)

2008-10-08 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0