söndag

nu ligger jag här i soffan, vakande kring 12 då jag steg upp och började klä på mig, då ringde linus och jag pratade med honom ett tag, gick ner och började steka ägg och en macka då linus ringer igen så pratade med honom ett tag till :)

gick och duschade och for sedan iväg och handlade med pappa, vi gick in på onoff för att han skulle köpa en tv till nån lägenhet uppe i riksgränsen. och jag strosade omrking bland mobiler, högtalare och någon grej som skulle göra datorn lite kallare, vilket skulle passa bra för mig.

så nu måste jag spara pengar och kanske fixa nå jobb :o for på ica maxi och köpte shampo för att jag har allt sånt i vännäs. fixade också så att jag kan ha en scanner på mitt ica kort :) nu är jag bara så himla hungrig och pigg att jag inte vet vart jag ska ta vägen :O

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0