söndag

jag kan inte hålla mig borta här ifrån längre. så läs inte om ni inte klarar av mitt gnäll. men idag hade jag faktiskt inte tänkt gnälla. för min helg har varit väldigt bra tack vare Julia :)

i fredags tog vi bussen in till stan för att först gå och köpa biljetter till "patrik 1,5" sedan gick vi till waynes coffee där jag som vanligt beställde en cafe latte och Julia sin goda chai latte. vi satt där ett långt tag och bara pratade strunt.

blev att köpa lite hemmakvälls godis och gå till bion för att sitta där och vänta tills vi blev insläppta. vi var bland dom första i kön så varje gång någon skulle in på våran rad så fick vi ställa oss upp och se glada ut men tänka "åhh!" när det mot slutet kom 3 personer som det visade sig hade våra platser satte sig på raden framför, det roliga visade sig sen. att eftersom att vi beställde våra biljetter 10 i 7 och den första filmen började halv 7 så var våra platser på den bion. menmen, det fanns många platser lediga så. det satte sig en kille bredvid mig som skrattade så himla friskt och högt att jag kände mig mesig när jag lite då och då log när han asgarvade.

vi åkte hem och la oss och jag såg början av hancock.

vaknade jätte tidigt och låg och drog mig i sängen sen gick jag till Julia och vi åt frukost sen fick vi nå ryck och tog en promenad, det långa spåret. men när vi kom upp på berget gav vi upp och gick hem. vi såg på high school musical 1, gick och handlade, såg high school musical 2 och sen åt middag. och vilken äcklig feta ost haha! vi såg på ace ventura också. efter att julia gått och jag bäddat ner mig i sängen så såg jag slutet på hancock.

imorse tog jag sovmorgon så steg upp kring 1. det var jävligt skönt. slog igång datorn och låg och lyssnade på musik. fick sedan sms av julia så vi gick och åt frukost. jag började städa medan julia tog en väääääääääldigt låååååååång promenad. jag hann städa klart och lägga mig i sängen och äta chips, haha men när hon kom tillbaka så åt jag frukt så det blev väl lite som att dom dödade varandra ;)

vi fixade middag och gick sedan till konsum för att handla. nu sitter vi här i min säng och ser på "i hennes skor" fast jag ser den bara lite halvt för jag skriver ju här för fullt.

en bra helg trots omständigheterna. tack Julia


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0