onsdag/torsdag/fredag

ojoj, det här känns inte bra, vad har jag gjort egentligen :O jag som sitter vid datorn hela tiden har jag ju inte ens rört datorn alls sen i tisdags natt. elr jo jag satt en stund igår, men det var så snabbt att jag inte orkade skriva blogg.  i onsdags hade jag praktik sen på kvällen så var jag med leo.

igår hade jag också praktik och efter jag slutat gick jag till åhlens för att möta upp syrran. vi drog sedan hem till henne för att äta middag, sen gick jag till linus och var med honom, jag gick från honom kring 1, vilket inte alls var så bra planerat för jag var en död sill imorse när jag vaknade. men jag pallrade mig upp och gjorde matlåda, tvättade håret och sminkade mig.

så klart så gick jag ju alldeles för tidigt och alldeles för fort till smedjan att jag tog en promenad ner till ica och köpte mig två små gröna bananer. gick sedan tillbaka till smedjan och ringde så att lotta kom och låste upp åt mig. idag var också första gången jag fick gå med båda containerna ner i källaren. för det första så styrde dom åt olika håll hissen var halvt packad när jag skulle in med mina vagnar, men jag klarade mig ;D hade mycket att göra idag men hade jättekul, som vanligt.

nu blir det att ta det lugnt i helgen *som vanligt* och sen ha praktik hela nästa vecka också, så tar jag nog långhelg nästnästa vecka och sen extra lång helg sista helgen innan jag ska "hem" till vännäs igen. gud vad fort det där lät som att det skulle gå, men det hoppas jag verkligen inte. usch och fy!

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0