onsdag/torsdag

jag tog mig i kragen igår och gick med marre och julia till camilla där vi hade pluggkväll med cappuchino och jag tror faktiskt att hade jag inte gått dit hade jag haft ig idag. men nu känns det bra och mattias sa att jag hade iaf g, vilket jag är överlycklig för.

iaf idag har jag inte gjort så mycket, hade verkligen svårt att ta mig upp, vilket börjar bli en vana. det är ju verkligen inte så att sängen är svår att ta sig upp ur. utan mer att jag motvilligt sätter mig i lektionssalen och bara stirrar ut genom fönstret.

ingenting just nu känns säkert. jag har ingen "bästis" jag har ingen pojkvän och jag har ingen mamma här som kan hålla om mig när jag känner att jag inte klarar ett steg till ensam.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herrgud flicka, ta dig i kragen för fan. Du klagar bara på dig själv hela tiden och tycker att folk ska tycka synd om dig. Skärp dig!

2008-10-16 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0