onsdag

men torsdag enligt klockan. idag så skulle vi göra en begravningsdekoration vilket gick ganska bra. den tog tyo hela dagen att göra så mot slutet så gjorde jag en fin liten dek till syrran för att hon har fyllt år. hope she like it.

efter skolan satt jag vid datorn och klickade runt till typ 5, då gick jag, julia och marre och åt middag. iaf jag och julia. vi satt där till typ 6. halv 7 gick vi till camilla för att plugga inför svenska provet, haha. först så gick marre och camilla och beställde pizza medan jag och julia såg på vänner. när dom kom tillbaka åt dom sen så satt vi bara och svamla jättelänge innan vi tog tag i pluggandet, runt 9 till nu 11 satt vi och gick igenom frågorna och anteckningarna.

när vi gick hem var det så himla stjärnklart, så himla fint. så vi stannade lite då och då för att peka upp på himlen, haha. när jag kom tillbaka till skolan så tog jag en dusch, i min dusch som är lite knäpp, antingen skållhett elr iskallt. kröp ner under täcket och borde nog stänga av datorn för att sova.

camilla, julia och marre gör dagarna här så mycket lättare att ta sig igenom än att göra det ensam.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: camilla

åh vad söt du är (:

2008-10-23 @ 20:52:14
URL: http://camelagrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0