måndag

första dagen på blomrutan idag. ska nog jobba hela veckan. imorse när jag vaknade var jag faktiskt ovanligt pigg, hade lite svårt att somna. fick iaf prata av mig lite igår kväll vilket jag tror behövdes :) jag kom fram med bussen exakt 9, så gick direkt till smedjan. lotta var inte där men jag tog av mig jackan och stod där som ett fån. så sneglar jag på inslagningspappret så har lotta skrivit "EMILIA! jag är och handlar men du kan ju börja plocka upp" så det var bara att börja med det då.

lotta kom efter ett tag med fyra påsar med grejer, (30% utförsäljning på konsum). jag hade packat upp det mesta men hon hjälpte med mig det sista innan vi gick ner med vagnarna i källaren. jag fick snitta dom nya blommorna och sedan fika. första inslagningen av blommor nu efter så lång tid kändes helt puckad och tejpavskäraren var min ovän och ville inte skära av tejpen så jag stod där och slet tills tejpen tillslut gick av och bildade fina små klumpar. så frustrerad jag blev. men jag började känna mig hemma igen vilket kändes bra. så det här kommer nog gå utmärkt.

jag gjorde 3 gravdekorationer, en nivå bukett och en dekoration till gammelfarfar. jag, elin och daniel åkte till farmor och farfar efter att jag praktiserat klart. hela familjen åt middag och efterrätt där innan vi åkte hem och jag lade mig i sängen, är helt slut i ryggen :S borde få massage.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0