måndag

hm, vilken konstig natt jag hade inatt, drömde att jag tog av örngottet från en av mina kuddar kastade den på bordet så att tvdosan studsade högt i golvet och jag tänkte/sa "fan hoppas ingen vaknade". när jag till slut vaknade så låg örngottet och tvdosan på golvet så jag hade nog en händelserik natt ;d

iaf idag så hade vi foto då jag tog fram en ny bild på allis men på något sätt lyckas hon alltid bli så himla suddig :s fick två nya rullar som jag ska ha under tiden jag är i luleå. engelskan gick bra som vanligt och på idrotten spelade vi innebandy, det gick jättebra och vi kämpade som fan, vilket var kul.

efter skolan har jag duschat, ätit och legat här i sängen. när jag pratade med mamma så märkte jag hur himla trött jag var, vi gäspade ikapp så jag bestämde mig för att försöka sova tidigt ikväll :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0