måndag

försov mig lite halvt imorse, men klev upp mot min vilja och gick för att göra slut på min kamera rulle för att sedan dra till flabb. sedan hade vi engelska och idrott (massage). efter skolan så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, elr just det, jag gick och handla med malin och julia. när vi kom tillbaka till skolan började jag fixa middag det blev lasagne, med quorn. det var helt okej för att vara lagat av mig ;d

jag, julia och marre drog iväg till ica för att sedan gå till camilla där vi satt och degade ett tag innan vi gick ner till konsum, "looking good today" där jag köpte 4 choklad kakor ;D vi gick sedan och snackade om hur det var att bo här och hur vi tyckte att allt var hittills. gick sedan tillbaka till camilla där vi satt och pratade om killar, våra egna historier som nu är så skrattretande att man inte kan göra något annat än att skratta. kom nyss hem, slog då en pling till lill linus som jag nu sitter och lyssnar på mitt knapprande på datorn, han börjar låta lite irriterad så nu ska jag nog ge upp det här och få honom att känna sig speciell :) fast det borde han redan veta

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0