fredag/lördag

sista dagen igår innan luleå, fick tillbaka betyget på svenska provet MVG! :D sen hade jag prov i matte och satt med det under hela engelska lektionen också, lunch sen samhälls innan pappa och daniel kom och hämtade mig och julia. vi åkte direkt när vi slutade och kom fram till luleå kring 5, så då skjutsade vi julia till busstationen och sen till syrran med en dekoration som jag hade gjort till henne.

drog hem för att äta middag och fixa till mig lite tog sedan bussen in till stan för att vara med linus. jag tog hans snusdosa för att jag inte ville att han skulle snusa ;p jag gick från honom kring halv 12 för att gå till syrran och sova där, men det kunde jag ju glömma. när jag kommer närmare huset hör jag hur det dånar av musik, då har hennes grannar fest. så det gick ju inte att somna. men till slut blev det tyst.

vaknade klockan 7 och var aspigg, men lyckades somna om till sisådär halv 12, då steg vi upp och åt frukost. sen gick jag och elin strandpromenaden. gick förbi en stund på stan och sen tillbaka till lägenheten för att hämta daniel och väskorna. gick på stan ett tag till och gick förbi min praktikplats för att prata lite om vilka dagar jag skulle jobba, jag fick bestämma helt själv :) kom nyss hem och ligger nu och ser på tv.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0