tisdag

idag var min sista dag på blomrutan. vilket känns både bra och dåligt. samma gäller att åka tillbaka till vännäs. men jag har ju som sagt inget val.

nu onsdag och torsdag ska jag försöka stiga upp iaf ganska tidigt och försöka fota upp mina rullar. imorgon kanske jag skulle på stan med syster. på fredag blir det ikea :D med syskon och far :)

18 karat gold wouldn't fill the hole
the bleeding hole in my heart.
and now you want me to read your mind and release that stone
that stone in your heart where the sadness grows
you know I
I'd operate with this knife
and cut a big fat hole
to fill with gold and light

johnossi - 18 karat gold.


ha det, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0