tisdag

oj, jag höll på att skriva måndag som rubrik. jag hade väl hoppats att det hade varit måndag, för då hade jag inte behövt åka till praktiken imorgon ;D men nejnej. imorgon måste jag pallra mig upp till praktiken, hur nu det ska gå när jag sov till halv 1 igår och halv 12 idag :S det är ju inte heller så att jag gör något när jag är vaken så jag är ju inte trött när jag lägger mig i sängen. det känns som att jag har skjutit allt framför mig nu för jag har  mycket som behövs göras

  • ta 72 bilder.
  • måla bokstäverna.
  • skriva om mitt projektarbete.
det kändes som så mycket mer, men 72 bilder tar man inte på en sekund och jag har ingen färg till mina bokstäver och jag vet inte vilka blommor jag ska ha till mitt projektarbete. jaja, ska inte tänka på det nu iaf.


jag saknar mitt hår och jag saknar min hårfärg

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0