söndag

nu ligger jag här i sängen. jag åt ju som sagt middag, sen tog jag bussen in till stan, där jag möttes upp av linus, vi drog hem till honom och låg i sängen och myste. han slog på en film och trodde allvarligt att jag skulle se den minimala texten men icke sa nicke. så jag la mig i hans famn och halvsov ;p nu när jag tog bussen hem kändes det som att busschaffisen var sur på mig för att jag var ensam kvar på bussen genom hela sunderbyn, han körde asfort och så när han skulle släppa av mig så stannade han fan svinlångt bort från skylten och släppte ut mig och körde fort därifrån. jag gick hem, klädde av mig och lade mig under täcket och jag är verkligen jättetrött.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0