söndag

nej men hej. vaknade kring 10 i 11 och ringde då till linus och pratade med honom, mamma kom upp och kollade om jag var vaken och jag sa att jag pratade i telefon och drog till med
- jag har inte sovit alls inatt, jag har pratat i telefon hela natten. (grav allvarlig)
- MEN NU SVAMLAR DU EMILIA! skrek mamma halvt
- joo, jag svamlar bara. (fortfarande lika grav allvarlig)
- Emilia, allvarligt nu. har du inte sovit?! sa mamma med huvudet instucket genom min dörröppning.
-klart jag har sovit, vad tror du om mig egentligen. skrattade jag fram.

att mamma verkligen tror att jag skulle göra det är ju fan kul ;D

jaja, idag har det inte hänt så mycket, vi var och handlade förut och jag har sett på dansbandskampen sen har jag inte hunnit med så mycket mer. men nu ska jag äta iaf.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0