onsdag

i'ts okey if you have to go...

gjorde en krans idag på floristiken som min farmor ska få, hann faktiskt inte med så mycket mer för jag jobbar alldeles för långsamt ;d

under hela min praktikperiod gick jag omkring med en nagelfil i väskan för att jag inte ville bryta mina naglar. jag klarade det väldigt bra, men efter tre dagar tillbaka på skolan så har brytit en nagel så dramatiskt att jag började blöda under nageln, och jag säger då det "fan så jävla ont det gör!"

jag och julia gick och gymmade idag ;d haha, elr rättare sagt jag försökte iaf. mina armar var som spaghetti och jag kunde knappt röra mig ;p men nu har jag iaf varit och kollat läget :) och jag skulle inte ljuga om jag sa att jag faktiskt tyckte om det, kändes skönt att göra något annat än att sitta inne.

tre dagar tillbaka på skolan och mitt rum ser ut som ett bombnedslag men jag orkar verkligen inte städa, elr plocka undan efter mig.


jag och pappa köpte en ljusslinga åt mig innan jag åkte tillbaka till vännäs. lite julkänsla iaf :)


mina inköp från i fredags, blev väldigt fint och doftar så underbart gott :)




ha det, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0