onsdag

alltså seriöst, det här var den dåligaste idén på länge. hur fan kunde jag vara ledig och vända på dygnet och sen tro att jag skulle överleva att stiga upp 8 på morgonen :O det gick ju förvånandsvärt lätt att stiga upp, men haha, på jobbet. jag stod och hängde på bänken, gäspade och halvsov. drog till linus på lunchrasten, trodde att jag skulle få sova lite, men han skulle ju prompt hålla på och kittla mig.

drog hem från praktiken kring halv 6 och när jag kom hem hade jag fått post det var från nordea. såg först ena pappret där det stod LÖN : 700kr. och jag tänkte, "vad fan har jag nu gjort :O" men det visade sig att jag visst fick semesterersättning. så nu har jag massor med pengar, lite som en julklapp till mig själv :D

drog sen till linus vi såg på film och myste, tog bussen hem kvart över 10, och nog fan ska det ju som klart passa på att snöa nu! bajs skit också, nu kommer jag frysa ihjäl.

jaja, nu måste jag sova.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0