måndag

praktik idag igen. redan imorse hade jag svårt att stiga upp, var så trött. sen så var jag tuvngen att stressa för att hinna med bussen. när jag sedan kom fram till jobbet kände jag verkligen hur ont jag hade i ryggen.
när jag sedan hade lunch gick jag till linus, lade mig i hans säng och gnällde över smärtan i ryggen fick massage men det hjälpte inte så mycket. tillbaka till jobbet, halvspringades för att man låg förlänge. blev satt i arbete direkt och kände att min rygg höll på att gå av så jag stressade för att få sitta ner och vila ryggen. men runt 3-4 började smärtan försvinna och jag jobbade för fullt.
slutade halv 6 och tog bussen hem, åt middag och nu ligger jag i sängen, jag måste somna tidigt ikväll usch och fy för att vara astrött.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: maua

tänkte på det här med ont i ryggen. tränar du något?

2008-11-04 @ 11:03:11
URL: http://maua.blogg.se/
Postat av: maua

det är ju alltid bra att stärka upp bålmuskulaturen, det hjälper många att träna någon gång i veckan :)

2008-11-04 @ 18:50:07
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0