lördag/söndag

jag sitter just nu på golvet nedanför min säng. jag håller på att städa säger vi.

igår åkte jag och julia in till teg för att åka och se på tjejhockey, det var kul. for sedan tillbaka umeå och gick på stan ett tag. hittade inget att köpa som tur var och tog sedan bussen hem.

åt middag och drog sedan på oss ytterkläderna för att gå och se på pojkhockey mellan luleå och vännäs (matchen slutade 4-3 efter straffar), vi såg två perioder innan julia gav vika mot kylan och vi gick tillbaka till skolan. när vi kom tillbaka blev det att ligga inne på hennes rum och se på tv. vi såg final destination 1 och julia blev rädd.

men jag gick iaf och la mig och slog en pling till linus *miss you*, somnade väl sådär kring 2 och vaknade när julia knackade på kring 12, vi åt frukost och nu sitter jag här som sagt. ska ju STÄDA!


SAKNA <3

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0