lördag

vaknade imorse, kring halv 12, då mamma kom upp och började babbla om att vi skulle köpa blommor. så jag steg upp, klädde på mig och gick ner, åt frukost och satt där i typ 1 timme innan vi ens började röra oss mot några affärer. på dollar köpte jag en tavla och på växtriket valde jag ut blommor till en dekoration. som jag sedan gjorde när jag kom hem.

medan jag höll på att fixa den så gjorde mamma "pizzasnurror" så det åt jag, mamma och pappa när jag hade gjort klart dekorationen. jag tog en dusch och fixade till mig (helt i onödan). pappa körde mig till farmor och farfar där jag skulle äta middag. efter jag ätit så körde farfar mig till signe.

först satt vi och såg på desperate housewives men vi blev så sugna på nå sött så vi bakade bärmuffins, så gott det var. vi satt och pratade i köket ett långt tag innan vi gick upp och såg på greys anatomy.

daniel kom och hämtade mig för en timme sen, så nu sitter jag här, ensam. menmen, ska väl försöka bli trött elr nå så jag slipper det här.

jag tror ändå att jag på något sätt passar bäst att ha det såhär.


ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0