fredag

min säng känns helt underbar efter en hel veckas praktik, det gör ont i hela ryggen och benen, fötterna.

jag vet som inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag borde hitta någon kul hobby som jag kan göra under dagarna då jag istället för att ligger i sängen gör något nyttigt. tänk om jag skulle börja gå på gym ist för att ligga här, så stark jag skulle bli då :o måste nog ha något mer än träna isf  för att det inte ska bli för mycket ;d

vad skulle jag kunna göra? ge mig något exempel.

nu ska jag vara ledig till på onsdag, så måste hitta på något att göra. måste iaf fota lite kort, har ju faktiskt två rullar jag ska fota upp.

jag tror jag har slutat gilla chips och godis. för jag köpte godis förra veckan, jag har kvar hela påsen. jag köpte chips i måndags, jag har ätit dom, men usch så äckligt chips har blivit. nu när jag tittar runt i mitt rum står det faktiskt tre godis påsar här, med godis i, rosa godis.

vad oviktiga saker jag skriver om ändå. jag är inte ens på blogg humör. jag vill klä av mig, lägga mig under täcket, stänga av datorn och släcka lampan.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0