fredag

nu ligger jag här i sängen, efter tre dagar av praktik. är helt slut så helgen kommer att spenderas i sängen. måste bara berätta om mitt telefon samtal som jag hade med linus igår

linus : vill du ha en puss?
emilia : nej.
linus : jo, det vill du visst det!
emilia : du är precis som min mamma "ska du ha en macka?" "nej" "joo, jag gör en iaf"
linus : hur kan du säga att jag är som din mamma?
emilia : du tvingar mig fast jag inte vill, så där står jag med en macka i handen och dina läppar mot mina.


och det tyckte han ju inte om att höra, men det skiter jag i för det är sant ;)

som sagt, praktik idag, inte så mycket mer.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Fan innan jag såg din blogg, visste jag inte att vitt & grönt gick så bra ihop :)

2008-11-14 @ 20:14:44
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0