onsdag

ja, efter att jag kommit till skolan och jaja, så gick jag och amanda och handlade :) när vi kommer tillbaka så står sven i köket och frågar "jaha, så nu har ni varit och handlat mat" det vi tar fram ur påsen är inte mat... chips och glass ;p båda skrattar och sven tittar konstigt på oss och säger att det inte är mat ;d

så med andra ord skulle det bli vi två se på en film och äta chips, jag har min glass kvar :D jag gjorde "nyttigare" efterrätt om man så säger, gratinerade hallon och blåbär med jätte och då menar jag jättemycket socker :) vi såg blair witch project, vilket egentligen inte är en så bra film när man redan sett den en gång, men sällskapet var perfekt.

jag hängde precis upp nya "gardinsnören" för att det såg så ljust ut. så nu har jag bruna, ser lite fult ut menmen, ingen mer än jag behöver stå ut med synen :)

jag hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu för jag är väldigt trött eftersom att jag sov så dåligt inatt, måste ju orka upp imorgon också.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: amanda

klart sällskapet var perfekt :)

2008-05-15 @ 14:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0