fredag

jag åkte ju hem med tåget på torsdag. så igår åkte jag och handla blommor i rutvik :) vi for sen in i stan och hämta syrran och for sedan till hennes lägenhet, jag satt vid datorn medans hon fixade till sig, vi drog på stan ett tag


lillasyster och storasyster

efter det så gick vi tillbaka till lägenheten där elin och daniel började fixa middag medans jag nötte dator. vi åt middag och daniel drog iväg samtidigt som jag knöt på mig skorna och gick strandpromenaden. det var riktigt soligt och varmt ute. jag gick till smedjan och hämta syrrans cykel och cyklade sedan hem igen. satte mig vid datorn medans elin sov middag, haha. klockan var väl runt 8-9 när jag till slut fick upp henne, då gick vi till statoil och köpte vinetta och OLW hjärtan, jag har blivit beroende :O vi åt lite vinetta innan jag blev sugen på att färga håret, så då fixade syrran det och klippte till luggen lite, jag såg lite på ondskan medans färgen satt i och självklart så skulle jag ju ha en slinga i håret igen, den här gången blev det en turkos.

jag drog på mig skorna igen och begav mig ut på strandpromenaden för lite kvällspromenad



värsta fina solnedgången.

klockan var väl runt 11 när jag gick ut och jag fick sällskap kring kvart i 12 och klockan var runt kvart över 3 när jag kom hem. jag tror jag låg och skakade i en timme och eftersom att det blev kallt när solen gick ner så blev ju mina tår som vanligt halvt döda. men det var det värt.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0