fredag

nu sitter jag här i vännäs, efter en vecka av skola. i helgen ska jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv, för det första så hade jag kunnat vara hemma och tjäna pengar, och för det andra är det morsdag på söndag och jag vill ha tårta. men tårtan var lätt fixad, för jag köpte en igår. bara för att mamma inte är här betyder ju inte det att jag inte får äta tårta, men det blir ju ändå inte samma sak.

just nu känner jag mig så kluven, ena sekunden är jag svinglad andra sekunden vill jag bara gräva ner mig. nu på sista tiden har det känts som att allt har gått emot mig och jag börjar bli väldigt less på att allt bara blir fel. låt mig vara lycklig, en liten stund bara.

men varför ska jag tycka synd om mig själv när det finns dom som har det värre.

ha det, puss

Patrick park - something pretty
led zeppelin - babe I'm gonna leave you
europe - tomorrow
orson - no tomorrow
joseph arthur - honey and the moon
stone sour - through glass
switchfoot - I dare you to move
the veronicas - when it all falls apart
death cab for cutie - I will follow you into the dark
jimmy eat world - hear you me
simple plan - perfect
the bravery - believe
the all-american rejects - move along
pink - who knew
snow patrol - chasing cars




Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha, du nöter den dära "Through glass" :)

2008-05-25 @ 21:25:03
URL: http://plyte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0