äventyr

jag hade ju tänkt vara så duktig och gå långa på 11km elljusspåret igårkväll. det gick jättebra, och jag kände att jag inte var allt för fel ute, men tillslut så var jag vilse, dock bara för några minuter tills jag upptäckte vägen tillbaka som jag visste skulle bli en pärs med tanke på att det var nerförsbacke dit vilket betydde uppförsbacke hem. så det var bara att börja ta sig upp på berget till "toppen" efter det blev det nerför igen. jag studsa omkring som en liten studsboll och kom tillslut ner mot bilvägen, så jag kravla mig genom några träd och sprang över vägen och ner mot skolan. jag började gå halv 10 och var hemma halv 12, det var mitt lilla äventyr igår ;D gick ungefär 1,5-2 mil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0