torsdag/fredag

kom nyss hem från vännäs, kändes som en evighet att åka bil hem. och speciellt på kvällen. pappa skulle hämta mig "så tidigt" som möjligt, vilket enligt honom var 3. så han var inte på skolan förrän 7, då vi packade in allt i bilen, drog in till umeå och åt på max, värsta bra tajmingen vi hade, för när jag ätit klart så kommer det in två busslass med killar :O jaja, vi satte oss i bilen, vi tog oss till copp forum haha, där jag fick rosa godisar av snälla pappa (A) satte oss i bilen och fortsatte våran oändliga resa (kändes det som). jag försökte halvt ligga i framsätet och lyssna på radion och samtidigt skicka sms. det fick jag då inte göra, mobilen gick på högvarv och pappa blev sur. så jag stängde av vibrationen och allt blev frid och fröjd, tills radion fick för sig att spraka, så då drog jag upp ipoden ur väskan och storhörlurarna, isolerade mig från utsidan och poppade i mitt lilla huvud. ibland såg jag att pappa rörde på läpparna, men vad han sa det vet nog bara han :) jag hittade kameran i väskan och var ju faktiskt tvungen att ta lite bilder på vägen, himlen och skyltar bara för att bevisa att jag faktiskt varit på "bilresa" haha. som sagt så kom jag hem för ett tag sen och det känns helt underbart, dock för att jag började bråka med mamma på en gång, men vad är inte mor och dotter kärlek om inte lite skrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0