torsdag

idag vaknade jag av att dörren stängdes men jag bredde ut mig i sängen och somnade om, vaknade runt halv 10, låg och såg på tv, det regnade så mycket att jag inte ville åka hem men det slutade så då åkte jag hem.

när jag kom hem kokade jag nudlar, la mig framför tvn och halvt dog. hade så ont i magen och ville bara spy. gick och la mig uppe i sängen tills det blev middagsdags. vi åt middag och drog sedan till storheden för att handla. jag fick mig ett par lila shorts från h&m. vi for hem och jag blev assugen på chips så pappa och jag åkte tillbaka till storheden där jag fick chips, ostbågar, cola och franks :D nu är jag glad flicka.

när jag kom hem tog jag en franks, en skål med ostbågar och la mig i sängen, efter att tag började jag känna att det gjorde ont i överarmen, och det började bara föra mer och mer ont. så jag gick ner och gnällde lite för mamma, så hon tyckte synd om mig. så jag gick upp ett tag till, sen så gick jag ner och hämtade en pronaxen, tog en promenad med mamma och assar, när vi gick hem så gick vi förbi våran granne, som nu har 150 får. haha, och en av dom lät som en vibrerande mobil när den skulle bääa, värsta fejkfåret som inte kan bääa rätt ;d  nu ligger jag i sängen och gäspar och ska nog försöka sova lite snart.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0