onsdag

yesterday was a good day, så länge sedan jag kände mig så glad eller så behövd som igår.


idag har jag inte gjort så mycket, vaknade av att farmor ringde, jag steg upp, klädde på mig, åt en skål med k-special och väntade på att farmor och farfar skulle komma, vi for till rutvik och handlade blommor, till kvantum där jag handlade lite åt farmor sen in på ica maxi där jag också fick handla :p vi drog hem och farmor fixade lunch stekt korv och makaroner :D, sen spelade vi lite fem-kort, självklart kom jag sist. jag fick plantera blommorna vi hade köpt sedan skjutsade dom hem mig. jag kom hem, jag hade fått ett paket, där i låg det en t-shirt där det stod "jag heter emiliaLule på apberget.se" haha, gick upp och såg lite på tv och så blev det middag, det visade sig att det blev korvstroganoff och ris. farmor ringde och sa att vi skulle åka på bilbingo. jag vann inget idag heller :/ men, det var kul :) kom hem, gick upp och la mig i sängen framför datorn :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0