måndag

idag var min första dag på jobbet, vilket var helt okej. men idag har min hjärna gått på högvarv, jag vet vad jag känner och vad jag vill, men frågan är "gör du?" jag öppnar mig och får inget gensvar. jag ber om bekräftelse men får ingenting alls. ingenting är mer frustrerande än den här känslan och den gör mig så svag och så irriterad på samma gång. jag vill bara förstå lite, lite. allt är bara så "normalt" inget känns unikt. bara som en vanlig saga, inget spännande som händer, samma repliker om och om igen. men förändras inte min saga, så blir det inget lyckligt slut...

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du kan ju annars se det som... Erfarenhet? :O Typ. Kanske.. Eller nå...

2008-06-30 @ 23:24:56
URL: http://plyte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0