måndag

igår var jag på bilbingo med farmor och farfar, jag tycker verkligen att det är kul och lite spännanade. men igår mådde jag verkligen inte bra, när jag vaknade kände jag att jag hade ont i huvudet, tänkte ta en tablett men glömde. åkte till farmor och farfar, tänkte ta en då också men glömde då med. huvudvärken blev bara värre, och mot slutet av bilbingon började jag må dåligt för jag hade så ont. hade varit ganska nära att vinna hela tiden, och sista spelet där 15.000 stod på spel var jag ett nummer ifrån att vinna, jag trodde jag skulle dö av nervositeten och huvudvärken. när jag kom hem stod middagen på bordet, men jag kunde inte äta, sprang upp och la mig i sängen, somnade och vaknade om vart annat i 2 timmar då jag lyckades kravla mig ner och äta lite.


idag har jag inte alls gjort mycket, steg upp, duschade, fixade håret, sminkade mig, åt frukost och hamnade framför tvn där jag stannade hela dagen, förutom då jag gick ut med assar, det var min höjdpunkt på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0