tisdag

idag vaknade jag runt 10 eftersom att jag stigit upp då de sista dagarna när jag jobbat. men jag lyckades somna till lite efter 11, kändes underbart :) steg upp med lite huvudvärk för att jag tvingade mig att somna om dock för att det var värt. klädde på mig och gick ner för att äta något, det blev yoghurt och flingor. jag tog på mig mina skor och kappa, la ipoden i fickan och började gå mot farmor och farfar. hon ringde igår och frågade om jag skulle göra något spicellt, men det skulle jag ju inte så det blev att dra dit. när jag kom fram så visade det sig att jag skulle sättas i arbete på en gång, så jag fick en skurtrasa i handen och satte mig på altan golvet och började skura räcket. det tog väl en tid. sen så kom det en söt liten pojke dit, han hette adrian och var runt ett och ett halvt år. jag satte mig på trappan, så satte han sig bredvid mig och log med hela ansiktet och sa "hej". jag trodde jag skulle dö för att han var så söt :) sedan satte jag mig på en stol och då lyfte jag upp honom i min famn och han satt och tittade på mig och log lika mycket som förut och jag blev verkligen jättesugen på barn. jag menar visst han var jättesöt och jättelugn. men jag skulle inte klara av barn just nu ;p haha, jag klarar ju inte ens av mig själv. så barn får vänta även fast barn är söta så förblir dom ju ändå söta :)

fick middag sedan kom bror och hämta mig. sen dess har jag legat i sängen, sett på tv, skickat sms och sneglat lite datorn sådär lite obrytt, men tänkte iaf skriva av mig lite, lite lite ;d haha.

ledig till på lördag, vill du hitta på något? hör av dig :)

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0