lördag

nu måste jag fan skriva av mig lite innan jag ska sova, åhh, inte nog med att jag har cpont i halsen så jobbar jag till på måndag, jaja. jag vill ju ha pengarna så, det är ju inte så farligt, men jag hade kunnat slippa jag hade kunnat vara frisk. men jag tog den risken att bli sjuk och det får jag stå för. jag gör så många uppoffringar som du inte ser, jag gör så mycket som du inte förstår. men vad får jag tillbaka? - en förkylning. är det så här jag vill ha det, att vi ska ha det? nej. jag vill inte försöka styra och ställa och förändra någon annan människa. men vad jag än säger tas ändå inte om hand, det spelar ingen roll vad jag säger elr vad jag gör. om det ändå fanns någon som förstod hur jag kände mig och hur jag tänkte, så jag inte behövde förklara minsta lilla sak, varför jag är sur och varför jag gör som jag gör. när jag ger allt för det här och gör allt det dåliga till så stora grejer. men man borde väl lära sig av sina misstag, borde man inte det? gör du det? det värsta är att sitta med mobilen i handen och veta att man inte får något svar, nu, om 10 minuter, om 1 timme men om 2 timmar om jag har tur. enda orsaken till att jag gör det här "lilla" till en stor sak är för att jag sitter med mobilen i handen hela dagen och att jag vill att alla andra ska göra det och skita i sina liv och bara bry sig om mig. men så funkar det inte, alla har ett liv förutom jag, jag är....

jag är livlös.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0