lördag

idag mår jag väl lite bättre med tanke på hur uselt jag mådde igår. jag och signe drog och solade på sun tan igår kväll, typ sista minuten och allt ;d och nu är mina bröst knallröda och ömmar, speciellt när jag skulle duscha imorse, jag trodde jag skulle dö. så mycket sved det :S men jag åkte iaf och jobbade idag, med en klump i halsen och tårarna bakom ögonlocken. men jag tog flera djupa andetag och klarade mig igenom ännu en dag på jobbet. under dagen så glömde jag bort allt det där "onda" och jag kunde le för en stund.

det var knappt nå folk och åt idag, så vi hade det väldigt lugnt, kände ingen stress alls. sen så blev vi klara en halvtimme före så vi satt och slappade i personalrummet ett tag. åhhh, så irriterande nu när jag skulle stämpla ut, klart att klockan var 17.59 när jag stämplade ut, haha. en enda gång har jag stämplat ut exakt/efter jag ska :p

jag har haft ont i huvudet hela dagen, det var väl mest för att det jag skrev igår gnagde så inom mig och när jag vaknade imorse ville jag helst inte äta något för jag kände mig så illamående av rädsla och ensamhet. men jag lyckades iaf få i mig lite mat, men jag kände på jobbet att huvudet fick ta stryk för magens skull. menmen, dagen var inte så hemsk iaf och imorgon är jag ledig :d så hoppas på bra väder så jag får vara ute :)

ha det ,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0