fredag

igår var jag aktiv, haha. först så for jag till mockträsk med farmor och farfar, där vi skulle hämta korn till fåglar ;d for direkt hem och duschade och sedan klädde på mig, fixade håret och sminkade mig. så bar det av in till stan :)

där jag och signe gick och strosade och jag hittade en kjol som jag nu älskar :) såååå skön den är. vi åt på max och drog sedan ner till sun tan där vi solade, haha. jag trodde inte att det skulle ta så mycket som det har gjort, för nu är jag faktiskt lite röd :S men så går det väl när man har jobbat när det har varit fint väder, jaja. nu är jag iaf lite brun ;D haha.

sa sedan hejdå till signe medans jag gick hem till robin där vi satt och såg på tv och myste.

åkte med sista bussen hem, mycket folk så jag koppplade bort allt med ipoden i högsta hugg :D satt och tittade ut genom fönstret och såg att det började regna, så jag drog en djup suck när jag inte hade någon luva på jackan elr något skydd alls för den delen. busschaffören började prata med mig, med tanke på att jag kliver av på sista hållplatsen. han frågade om jag hade ett parraply, och allt spnbt där man borde ha när det regnar, men han var snäll nog att han körde fram till cykelvägen och sa hejdå och godnatt ;d haha, lite gulligt sagtoch gjort ;d menmen.

idag har jag inte gjort så mycket, elr jag, mamma och pappa har varit och åkt omkring på alla möjliga affärer, kul att göra något ist för att sitta hemma elr jobba :) men imorgon blir det jobb, yey.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0