torsdag

yey, nationella idag gick jättebra, elr det kändes bra iaf så nu gäller det att vänta på resultatet. kan ju inte direkt säga att naturkunskapen gick lika bra elr ens bra... såg på så som i himmelen på svenskan, fast vi egentligen skulle se shakespeare in love.

imorgon blir det sammhällsprov och jag hinner nog inte klart med engelskan :S men jag får väl hoppas att jag inte är den enda så mattias inte blir allt för sur ;p

fick veta frånvaron den här terminen och det var 0,0% :p till skillnad från förra som var 16% haha.

jag vet inte riktigt vad som hänt den sista tiden, men jag har börjat känna mig sjuk. mer trött än vanligt även fast jag inte kan sova, äter hela tiden elr iaf blir aldrig mätt :S känns verkligen som att något är fel.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0