tisdag

hänt 2008


januari :
  • klippte håret kort
  • gjorde slut med robin
februari :
  • köpte godishjärtan till mig själv på alla hjärtans dag
  • vi gjorde våran bröllopsdukning på skolan
  • vi spelade otroligt mycket yatzy på skolan
  • Frasse dog
mars :
  • var hemma på praktik för första gången
  • fyllde 17år
april :
  • åkte hem till luleå astidigt en dag och syrran färgade min lugg rosa

maj :
  • jag började promenara mycket på kvällarna
  • jag gick på klassåterträffen av 9a
  • jag gick vilse i vännäs
  • jag träffade robin

juni :
  • fick sommarlov
  • började sommarjobba på coop
  • blev bilbingo beroende
  • vägfest

juli :
  • sommarjobbade på coop
  • hade en depp period
  • köpte min fina sommarklänning
  • fick en ny cykel
  • blev förkyld och fick öroninflamation
augusti :
  • var på lk
  • vann 1000 kronor på bilbingo
  • var på nolia med pappa
  • sommarjobbade ännu mer på coop
  • skaffade Allis
  • åkte tillbaka till vännäs
  • det tog slut mellan mig och robin
september :
  • fick min ergorapido
  • fick för mig att tona håret i min naturliga hårfärg, det blev katastrof
  • signe kom på besök till vännäs
  • jag och amanda nötte the hills och hogan knows best
  • köpte mig en godisskål
  • jag och amanda var på hockey
oktober :

  • jag följde med signe och sin pappa till haparanda
  • jag, camilla, julia och marre började dra in till stan och hitta på saker
  • bytte sänggavel i vännäs
  • började få känslor för linus
  • jag och julia var på bio och såg patrik 1,5
  • hade praktik
november :

  • praktik
  • var med linus på mina luncher
  • förutom då julia hade praktik för då drack jag latte med henne ist
  • klippte mig, fult blev det
  • började tycka om linus mer och mer
  • var på ikea och shoppade gärnet
  • åkte tillbaka till vännäs
december :

  • kände mig nöjd med både färgen och längden på mitt hår
  • jag, marre och julia köpte pizza (julias första i vännäs)
  • elin kom på besök till vännäs
  • nu är jag KÄR i Linus och det känns så bra.
  • saknar honom nu när han inte är hemma heller :/
ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, jag blev så sugen att läsa den! Ha en jätte bra jul Emilia! =)

2008-12-23 @ 19:52:21
URL: http://camelagrr.blogg.se/
Postat av: Linus

och jag i dig :] puss på dig :)

2008-12-23 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0