tisdag

idag har vi i klassen bakat pepparkakor och lussebullar ;d efter skolan drog jag, julia och marre ut på "stan" i stora vännäs sen tillbaka till skolan igen för att äta middag. kom nyss in på mitt rum och ska städa lite sen ta en dusch och sen se systrar i jeans 2. måste hålla mig vaken till 12 för då ska jag dra till tågstationen för att möta upp syrran. måste ju blåsa upp madrassen innan jag går, glöm inte bort det nu emilia!

mamma ska få en foto av mig som jag har tagit, det var inte någon riktig uppgift utan jag framkallade den för att ge till mamma men erica satte ändå betyg på den. MVG! jag tar bild på den sen efter julafton.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0