onsdag/torsdag

igår så var det ju julafton och jag visste att jag inte skulle få många julklappar och det kan jag då säga att då blev julen bara ännu tråkigare.  jag fick 500 av farmor och farfar, 500 av mamma och pappa, mascara av min syster och 150 kronor presentkort på h&m av min morbror och hans tjej. men då måste jag ju se det så också att när ja kom hem fick jag ju högtalare och en fläktplatta till datorn och jackan fick jag ju också som julklapp och ergorapidon och tvn har jag ju också fått under året. så jag kan ju inte vara så missnöjd. jag har ju faktiskt fått saker när jag behövt dom.

idag fyller ju farmor år också så vi åkte dit med en blomma och ett presentkort. vi fick gofika sen åkte vi hem. jag ska nog ligga här i soffan hela kvällen och samla krafter, jag är verkligen jätterädd att jag ska bli nersmittad av någon sjukling :S om jag nu inte redan är det.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0