måndag

sista veckan i vännäs är nu igång och imorgon kommer syster hit :) då hoppas jag nog att tiden går fortare så vi får åka hem och fira jul :) imorse hade vi foto och det här var nog första gången som det gick ovanligt bra. dock förstörde jag ett stort fotopapper och ett halvt litet ;d tappade fotoklämmorna i vätskorna typ 4-5 gånger ;d mamma ska iaf få en bild på assar när han ligger bland löven ;p

på engelskan skulle vi ju redovisa, men jag kunde bara inte göra det. vill vara mer förberedd så jag ska fixa bilder och fixa texten så jag är redo att redovisa efter jul :)

på idrotten pratade vi om kroppen & hälsan. fick mig en liten tankeomställare och nu ska det bli andra bullar. såhär kan jag inte ha det iaf.

nu ikv ska jag fin slipa hemprovet sen så ska jag sova. syrran kommer hit imorgon klockan tolv på kvällen, yey.

ha det ,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0