fredag/lördag

igår hann jag helt enkelt inte skriva. hade prov igår i samhälls, sen engelska då vi jobbade med dom där turistergrejerna. på matten så satt vi och flummade på någon mattesida och det blev inte mycket gjort. fick julfika och sen slutade vi.

jag, julia, marre och frida åkte in till stan, och mitt kort användes flitigt, jag kom hem med, tyg till min stol, en tunika, nagellack och te :) inte direkt så stora summor :) syrran kommer hit på tisdag natt och innan vi åker hem till luleå ska vi in och shoppa lite, så jag måste hålla hårt i mina pengar som jag har kvar ;d

när vi kom tillbaka till vännäs så beställde vi pizza och var inte hemma på skolan förrän efter 8, satt i köket till runt 9 och sen körde vi igång "27 dresses" efter det gick vi och la oss.

jag vaknade lite efter 12 och såg att pappa ringt, så då slog jag en signal till honom. han och mamma var på väg upp till riksgränsen. efter jag pratat med båda två lade jag på och ringde och kollade om julia var vaken, det var hon. klädde på mig och knackade på hos malin och sen hos marre. hade kvar en bit pizza från igår som jag värmde och åt :p

kom nyss tillbaka från att ha varit och handlat och nu börjar jag lesna på att vara här och laga mat. jag äter samma sak hela tiden. någon som kan komma på nåt man kan äta?

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0