fredag

vi tar det från början. jag och elin tog bussen in till umeå, inget stort problem, förutom den stora tunga väskan. iaf så åt vi på sibylla på busstationen och jag ville vara duktig så jag drack upp hela min cola.

vi skulle gå på toan där och man ska ju lägga in mynt så då la jag i en femma och tokdrog i dörren och den går inte upp då blir jag förbannad men sneglar sen på en skylt bredvid dörren "SLIT INTE I DÖRREN FÖRRÄN MYNTET RAMLAT I!" vilket jag hade gjort då. elin la då i en ny men det funkade inte, så 10 spänn till inget.

elin lyckades iaf ha en 5a kvar så hon gick på toa innan bussen kom, sen så satt vi där på bussen. efter en timme så var jag så jävla pissnödig att det blev helt olidligt. jag har alltid haft lite fobi mot busstoaletter, men jag överlevde.

när jag kom tillbaka och skulle spänna fast mig så tog jag elins bälte, haha utan att märka någon skillnad, men då när hon skulle spänna fast sig så hade jag tagit det, så vi båda började asgarva.

när jag kom hem blev det pizza till middag och nu sitter jag här framför tvn och datorn och halsvover. jag borde nog gå och lägga mig.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0