torsdag

idag är det torsdag, om du inte visste det redan. idag hade jag sovmorgon till 9, så jag låg och snoozade till kvart i :) först hade vi matte, vilket jag faktiskt tycker om, när jag kan det så :) engelska efter det, vilket också är kul, för det kan jag också bra, räcker alltid upp handen och visar framfötterna. sen hade vi lunch som var hmm, pannbiff elr iaf någon slags biff. som jag skippade, elr jag åt iaf en halv. varför måste maten vara så himla äcklig för? efter lunchen blev det dags för samhällskunskap, som vi nu har haft 3 gånger och jag måste då säga, så jävla tråkigt det är. usch och fy. vi slutade 20 över 1 då jag sminkade mig och bytte kläder, sen gick jag, frida, malin och amanda in och hade "stödmatte" elr, det var på stödmattelektionen, men vi pratade mer om allt möjligt. eva-stina ritade en fin krokodil på tavlan ;D jag och frida tog sedan på oss jackorna och skorna och drog upp till busstationen för att åka in till umeå, så nu vet jag att jag kan ta bussen kvart över 4 imorgon :D yey, happy emilia. på stan köpte jag ett saltkar och ett pepparkar ;d, från lagerhaus, för 10 spänn, riktigt söta. sen var jag ju som tvungen att köpa ett linne *jag har faktiskt plats i min byrå* sen tog vi bussen hem, och gick till la gondola och köpte varsin pizza, jag har kvar en halv så kanske blir en riktig frukost imorgon ;p

har väl haft en liten svacka på sista tiden, men nu känns allt mycket bättre och ensam är alltid starkast, vad alla andra än säger.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0