tisdag

har jobbat idag och igår, så har tjänat lite pengar, vilket behövdes ;d ikväll ska jag packa inför vännäs resan imorgon, ska åka och lämna alla stuff där så tar jag tåget sen när skolan börjar, känns bättre att göra så det känns lite mer som en vanlig "hemresa", elr bortresa, hur man nu vill se det :) idag på jobbet fick jag stå lite i grillen, vilket var ganska kul faktiskt, men då blev jag tvungen att ropa ut maten, åhh. jag ville inte göra det ;d men det gick bra iaf :) om jag blir bättre på kassan och grillen så kanske jag slipper vara i disken lika mycket som vanligt. nu har jag ju dock bara en dag kvar vilket är på lördag. men nästa sommar kanske kanske :) ska inte glömma kameran imorgon så ska ni få se mitt rum nu när jag har varit på ikea och inhandlat massa onödiga/nödvändiga saker;d

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0